Op deze pagina vindt u de algemene voorwaarden van www.wallstore.nl , zoals deze beschikbaar is gesteld door Wallstore . In deze algemene voorwaarden geven wij aan onder welk voorbehoud wij de informatie op onze website aan u aanbieden.
Intellectueel eigendom
Het gebruik van de informatie op deze website is gratis zolang u deze informatie niet kopieert, verspreidt of op een andere manier gebruikt of misbruikt. U mag de informatie op deze website alleen hergebruiken volgens de regelingen van het dwingend recht.
Zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Wallstore is het niet toegestaan tekst, fotomateriaal of andere materialen op deze website her te gebruiken.
Indien van toepassing:
Voor de prijzen die op onze website staan, geldt dat wij streven naar een zo zorgvuldig mogelijke weergave van de realiteit en de bedoelde prijzen. Fouten die daarbij ontstaan en herkenbaar zijn als programmeer dan wel typefouten, vormen nooit een aanleiding om een contract dan wel overeenkomst met Wallstore te mogen claimen of te veronderstellen.
Wallstore streeft naar een zo actueel mogelijke website. Mocht ondanks deze inspanningen de informatie van of de inhoud op deze website onvolledig en of onjuist zijn, dan kunnen wij daarvoor geen aansprakelijkheid aanvaarden.
De informatie en/of producten op deze website worden aangeboden zonder enige vorm van garantie en of aanspraak op juistheid. Wij behouden ons het recht voor om deze materialen te wijzigen, te verwijderen of opnieuw te plaatsen zonder enige voorafgaande mededeling. Wallstore aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enige informatie die op websites staat waarnaar wij via hyperlinks verwijzen.
Wijzigingen
Mochten deze algemene voorwaarden wijzigen, dan vindt u de meest recente versie van de disclaimer van www.wallstore.nl op deze pagina.
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Retourbeleid online (besteld via internet of afstand)
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket (afhankelijk van het gewicht), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u onderstaande formulier gebruiken of contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@wallstorenl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Uitzonderingen herroepingsrecht
Producten van persoonlijke aard. Denk hierbij aan wandpanelen met een fotoprint van persoonlijke aard of stijl.
Let op alle producten die via de webshop zijn te bestellen zijn wél te retourneren.
Aansprakelijkheid en Schade
Wallstore is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade als directe of indirect gevolg van onjuist gebruik en / of het onjuist monteren van producten.
Wij doen alles om voor een 100% tevredenheidsgarantie en plaatsen zo gedetailleerd mogelijk alle informatie, kennis en foto’s op de website,facebook en instagram.
Indien iets niet duidelijk is kunt u telefonisch contact opnemen of een mail sturen naar [email protected]
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
- u heeft minstens 2 jaar garantie op alle producten die we bij Wallstore aanbieden.
Uitgesloten van garantie:
- schade veroorzaakt door ongedierte
- schade veroorzaakt door onheil van buitenaf (dan wel of niet opzettelijk) stoten, krassen, extreme druk of temperaturen toe te passen.
- Schade veroorzaakt door agressieve schoonmaakmiddelen (te denken aan chloor, ontvetters etc)
- verkleuring (alle producten zullen iets verkleuren door invloeden van kunst en natuurlicht)
- verkeerde montage (middelen) verkeerd gebruik van montage middelen of verkeerde montage middelen, danwel ongeschikte montage middelen
- Onjuist gebruik van producten. Hieronder valt bijvoorbeeld het niet impregneren van bepaalde wandpanelen welke in de keuken of buiten gebruikt kunnen worden mits ze geïmpregneerd worden.
- transport schade (hier verlenen we uiteraard service voor, maar het transport bedrijf is verantwoordelijk voor de schade)
- Slijtage en gebruikssporen
Zowel consument als verkoper hebben beide, rechten en plichten. Bij twijfel over producten of diensten willen wij u vragen contact op te nemen per mail of telefoon. Daarnaast wijzen wij graag op het feit dat u als consument een onderzoekplicht heeft. Dit om onduidelijkheden en eventuele teleurstelling dan wel te hoge verwachtingen te voorkomen.
Wallstore is een zéér betrouwbaar bedrijf wat al sinds 2011 een bedrijf is welke zich specialiseert in mooie, duurzame en betaalbare muurbekleding. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Indien er sprake is van misverstanden, lossen wij dit graag met u op en zullen wij er alles aan doen om de consument 100% tevreden te houden.
Identiteit ondernemer
Wallstore V.O.F
I.Alay & K.Alay