Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
- u heeft minstens 2 jaar garantie op alle producten die we bij Wallstore aanbieden.
Uitgesloten van garantie:
- schade veroorzaakt door ongedierte
- schade veroorzaakt door onheil van buitenaf (dan wel of niet opzettelijk) stoten, krassen, extreme druk of temperaturen toe te passen.
- Schade veroorzaakt door agressieve schoonmaakmiddelen (te denken aan chloor, ontvetters etc)
- verkleuring (alle producten zullen iets verkleuren door invloeden van kunst en natuurlicht)
- verkeerde montage (middelen) verkeerd gebruik van montage middelen of verkeerde montage middelen, danwel ongeschikte montage middelen
- Onjuist gebruik van producten. Hieronder valt bijvoorbeeld het niet impregneren van bepaalde wandpanelen welke in de keuken of buiten gebruikt kunnen worden mits ze geïmpregneerd worden.
- transport schade (hier verlenen we uiteraard service voor, maar het transport bedrijf is verantwoordelijk voor de schade)
- Slijtage en gebruikssporen
Zowel consument als verkoper hebben beide, rechten en plichten. Bij twijfel over producten of diensten willen wij u vragen contact op te nemen per mail of telefoon. Daarnaast wijzen wij graag op het feit dat u als consument een onderzoekplicht heeft. Dit om onduidelijkheden en eventuele teleurstelling dan wel te hoge verwachtingen te voorkomen.
Wallstore is een zéér betrouwbaar bedrijf wat al sinds 2011 een bedrijf is welke zich specialiseert in mooie, duurzame en betaalbare muurbekleding. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Indien er sprake is van misverstanden, lossen wij dit graag met u op en zullen wij er alles aan doen om de consument 100% tevreden te houden.